Hófehér karácsonyfadíszek

2015. november 30. - bocimaci

Arra gondoltam, hogy idén az adventi csomagocskákba idén olyan díszeket készítek, amiket a gyerekek kifesthetnek és felakaszthatnak a saját kis házilag eszkábált sematikus kis fájukra. 

diszek.jpg

Ehhez találtam egy klassz receptet, amiből igazán fehér díszeket lehet készíteni.

Nem kell hozzá csak :

  • 2 csésze szódabikarbóna
  • 1 csésze keményítő
  • 1+ 1/4 csésze víz

Az egészet közepes hőfokon kevergettem, aztán amikor elvált az edény falától és kezdett gombóccá válni, gyorsan egy zacskóba tettem és vártam míg kihűl. Könnyen formázható gyurma szerű anyag. Nagyjából egy nap alatt keményre szárad.

A baglyok így készültek:

diy-clay-owl.jpg

Az ötletet innen szereztem: http://www.fabdiy.com/diy-clay-owl/

csillagok.jpg

Levi pedig a megmaradt anyagból csillámló csillagokat készített...

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr388129006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása