Hajtogassunk Betlehemet!

2015. december 05. - bocimaci

Kisfiam óvodájában felmerült a kérdés, hogy mit tegyünk a Mikulás csomagba. Arra gondoltam, hogy én egy kis papírból készített Betlehemmel járulok hozzá a csomaghoz, amit a gyerekek otthon kivághatnak és összeragaszthatnak. Megrajzoltam a sablonokat, photoshopban kiszíneztem és a férjem kinyomtatta névjegykártya kartonra. Én kétoldalas ragasztóval ragasztottam össze, de szerintem egy sima stiftes ragasztó is megteszi. Egészen kedves kis figurák kerekedtek belőle, remélem a gyerekek örömére. Arra gondoltam, hogy jó lenne, ha más gyerekekhez is eljuthatna, így gondoltam letölthetővé teszem a formákat (amiket a bejegyzés alján megtaláltok) és ezzel kívánok kellemes adventi előkészületeket!

betlehem.jpg

rajzokbetlehem.jpg

rajzokbetlehem03kombo.jpg

A figurák letölthetőek itt:

(Csak annyit kérek ha letöltöd, oszd meg a bejegyzést, hogy mások is letölthessék, köszönöm.)

LETÖLTÉS

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr608100922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása