Fessünk a kádban!

2016. február 08. - bocimaci

Az utóbbi hetek legkedveltebb játéka nálunk a kádban festés. Egyszerűen imádják a gyerekek és igazából én is, mert nem kell utána játékokat pakolni és egyszerűen zuhannyal lelocsolhatóak az alkotások. Estéről estére más dolgokat kotyvasztottam, míg egy egész jó állagú festéket sikerült készítenem.

Recept 1: (szerintem ez a legjobb állagú és legjobban fogó festék)

  • 2 nagy ek. glicerines fürdető (patikában lehet kapni, ezt használjuk, mert a gyerekek ekcémásak)
  • pár csepp ételfesték
  • 2 kk. kukorica keményítő

kad_festek_01.jpg

Recept 2: (ez aztán szuper egészséges, de csak hűtőben áll el)

  • minden az előzőek szerint, csak ételfesték helyett spenótot főztem és átpréseltem egy kendőn

Recept 3: (viszonylag híg festék, viszont színes habok lesznek tőle a kádban)

  • 2 ujjnyi babafürdető (mindegy melyik márka, csak habozzon)
  • pár csepp ételfesték
  • 2 kk. kukorica keményítő

kad_festek_05.jpg

kad_festek_03.jpg

kad_festek_02.jpg

kad_festek_04.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr388370540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása