Nyugi üveg

2015. október 21. - bocimaci

Levi óvodájában a minap egy érdekes jelenet szemtanúja lettem. Az egyik csoport előtt egy tomboló földön fetrengő kisfiút próbált két óvónéni kétségbeesetten csitítani. (Mondanám, hogy az én 'csodagyerekem' ilyet sohasem csinál, sajnos nem tehetem..) Szóval a dolog érdekessége ott kezdődött, amikor a mi egyik óvónénink kiszaladt a teremből és a kezébe nyomott egy csillámló kis üveget...és amit akkor láttam, no az tényleg varázslat. A visító kisfiú nemhogy csöndben maradt, valósággal transzba esett mikor meglátta ezt a kis 'Nyugi üveget.'
Meg is fogalmazódott bennem hát a gondolat, nem élhetek tovább csillámpor nélkül...

El is szaladtam hát a közeli hobby boltba és beszereztem a kellékeket...

Hozzávalók:

  • meleg víz
  • csillám por
  • átlátszó ragasztó (egy tubus)
  • 2 csepp ételfesték
  • befőttes üveg
A ragasztót összekevertem a meleg vízzel, fontos, hogy a víz meleg legyen, hogy ne ragadjon a ragasztó az üveghez és szépen feloldódjon. Aztán ha már szépen feloldódott bele kell keverni a csillámport, viszonylag nagy szemcséjűt.
(Amit picit elrontottam, mert én kicsi fajtát vettem, szerintem nagyobbal látványosabb.) A ragasztó ahhoz kell, hogy sokáig kavarogjon...
Egyik barátnőm azt mondta, bármilyen vacak jó arra a célra, hogy elterelje egy hisztis gyerek figyelmét...nos jelentem nekem ez csúcsot dönt, már két hete beválik...:)
csillam1_1.jpg
Ha felrázod csillog-villog örvénylik és télre akár néhány hobby boltban beszerezhető hópihével is feldobhatod.
csillam2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr188053894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon ötletes! Szeretném megcsinálni, de tanácstalan vagyok, az arányokat illetően. Mennyiségeket tudnál adni? Nagyon köszönöm!
süti beállítások módosítása