Öntögetős játék

2015. október 01. - bocimaci

Még nyáron készítettem a gyerekeknek ezt az öntögetős játékot. Onnan jutott eszembe, hogy egy következő projektben elkészítem ennek a téliesített változatát, amit a fürdőkádban tudnának használni...
A tölcséreket a közeli boltban vettem és legnagyobb örömömre, mintha nekem tervezték volna, kis csavarnak való fülek voltak a tetején. A csöveket és a rögzítő műanyag pöcköket egy barkácsáruházban szereztem be. A műanyag csőrögzítő karmantyúk gyárilag csavarosak, így minden nehézség nélkül bele lehetett csavarozni a táblába, amit dekorapuci készített. (A férjem kis pici közös reklámcégünk vezetője..)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr568053908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása