Egészséges banános datolyás energia golyó - allergiásoknak is

2015. december 16. - bocimaci

Ma van az óvodai karácsonyi ünnepség. Erre az alkalomra készítettem ezt a cukorgolyókat leszámítva szuper egészséges energia pálcikát.

Hozzávalók:

  • 1 érett banán
  • 4 db kimagozott datolya
  • 1/4 csésze kókusz liszt
  • 1/2 csésze apró szemű zab
  • 2 ek. étcsoki feldarabolva + 3-4 ek. a bevonathoz

 

A banánt feltördeltem, a datolyát apróra vágtam, majd csokit leszámítva mindent összekevertem, botmixerrel pépesítettem. Ekkor beleszórtam a csokit, elkevertem, golyókat gyúrtam belőle. A maradék csokit felolvasztottam és a golyókat pálcikákra szúrva beleforgattam. Célszerű rácsra tenni, hogy ne ragadjon a tányérhoz, míg a csoki dermed. Egy órára hűtőbe tettem. Mindent egybevéve nem volt 25 perc.

Mivel Levi olyan furcsa gyerek aki nem eszik csokit, így neki elkészítettem a csoki mentes verzióját is.

Arra gondoltam, hogy ilyenek lesznek majd a házi szaloncukraink is.

 

banangolyo1_1.jpg

banangolyo2.jpg

banangolyo3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr738177574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása