Keresős játék totyogóknak

2016. január 18. - bocimaci

keresos_rizs.jpg

Kevés olyan játék van ami az én kis örökmozgó totyogómat hosszabb időre leköti. Mikor első alkalommal játszottuk Máté 45 percen keresztül nem állt fel az asztaltól. Így bátran állíthatom megérte a káoszt amit utána sepregethettem. A játék lényege, hogy apró tárgyakat dugdostam a rizsbe és kértem, hogy keresse meg a kecskét, kanalat....Aztán egyik edényből a másikba kellett lapátolni a rizst. Egy jó nagy tálcát tettem alá, persze nem áltattam magam, így is jelentős része a földön landolt....

keresos_rizs_1.jpg

Máté szabályai: földre szórni pohárból, kiskanállal, aztán hozni a kis partvist és a kanapé alá kotorni...

keresos_rizs_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr808283026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása