Gyerekszoba átalakítás

2015. október 26. - bocimaci

 

Nemrégiben a kezeim közé kerültek a gyerekszoba átalakításakor készült képek....

Ilyen volt a tapéta a régi gyerekszobában...(Ezt anno én terveztem és dekorapuci nyomtatta..)

De mivel ez a szoba kicsinek bizonyult két lurkó számára, kénytelenek voltunk a kényelmes hálónkat feláldozni, s átengedni a jövendő nemzedéknek.

Kedves kivitelező rokonunk kezelésbe vette hát a szobát....(falakat vert és felragasztotta az újabb nyomtatott tapétát...)

Ez a lézervágással festett magasságmérőt a Brémai muzsikusok ihlette.Mentségemre váljon, hogy eredetileg egymás hátán álltak volna az állatok, de feltéve elég furcsán nézett ki, így alakult, hogy Levi ha megnő, olyan magas lesz, mint egy nyuszi...
 
Matricákra szoktam ragasztani a magasságukat, így ezeket később el tudom majd tenni emlékbe
Villany Robi. (Ő lenne hivatott Levit és Mátét elijeszteni a konnektortól...mondanom sem kell, hogy nem érte el a célját...:):)
 
"Va va va va" - egy korai idézet Levitől. 
 
Aki kicsit ismer tudja, hogy nem vagyok híve a nagyon tarka dolgoknak. Ez a gyerekszobánál fokozottan érvényesül...:) Az volt a koncepció, hogy a csíkos fal (ami egyébként térelválasztóként funkcionál a félig egybenyitott szobánál) és a gyerekjátékok színesítik majd a szobát...


A gyerekek nevét lézervágott fából készítettem és kékre festettem...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr18053886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása