Örök naptár

2015. december 29. - bocimaci

Gondoltam megosztom veletek a tavaly óta előszeretettel alkalmazott naptáramat. Nekem a férjem matricára nyomtatta és felragasztotta egy műanyag táblára, így minden hónapban ugyanazt használom, de simán papírra nyomtatva vagy laminálva is megteszi.

Én a konyhába tettem a falra, hogy mindig szem előtt legyen, bár tudom az okos telefonok világában már szinte felesleges, de nekem maximálisan bevált....

Bevallom két gyerek mellett olyan feledékeny lettem (bár sokak szerint ez azelőtt sem volt másképp), hogy néha már azt is felírom, hogy holnap mit főzzek, így talán nagyobb eséllyel jut eszembe a boltban....

naptar.jpg

 

(Csak annyit kérek ha letöltöd, oszd meg a bejegyzést, hogy mások is letölthessék, köszönöm.)

LETÖLTÉS

 

(Ha valamiért nem indulna el a letöltés, írj a bocimacikreativ@gmail.com  email címre és elküldöm, ha pedig olyat szeretnél mint az enyém ami szép nagy és műanyag megrendelheted itt: info@intendostudio.hu)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr388210952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása