Téli fagyi - tojástartóból és nemezből

2015. november 11. - bocimaci

Levi boltos őrülete tovább folytatódott, így gondoltam kibővítem a termékpalettáját....

teli_fagyi_1.jpg

A tölcséreket egy tojástartó belsejéből vágtam ki, a gombócokat pedig nemezből (amit korábban vettem egy hobby boltban) készítettem. A nemez amúgy egy jópofa anyag, rengeteg érdekes dolgot lehet készíteni belőle.

fagyi4.jpg

A gombócokhoz egy maréknyi nemezt golyóvá kell formázni, aztán ha kb. kiszorítottuk belőle a levegőt meleg vízbe kell mártani, ezt kinyomkodni és aztán szappanos kézzel formázgatni. Ha pedig valahol nem szép a felülete egy vékony nemezhártyával befedve újra áthengergetni. Masszív kis fagyi gombócok kerekednek belőle és kellően szőrösek ahhoz, hogy a kisebbeknek se legyen kedvük megkóstolni.

fagyi3.jpg

fagyi2.jpg

fagyi1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr868070462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása