Adventi világítás egyszerűen

2015. december 10. - bocimaci

Tegnap felszereltük az adventi izzósorunkat és szomorúan láttuk, hogy néhány kósza szál kikandikál a vezetékből, amibe igen jó érzékkel bele is nyúltam; így aztán az enyhe áramütést kiheverve egy jól irányzott mozdulattal belehelyeztem a kukába. Persze Levi rögtön mondta, hogy színeset szeretne, ami hát enyhén szólva sem passzolna a nappalinkba. Így egy kompromisszumos  megoldással, beszereztem egy fehér konnektoros verziót a függöny mögé és egy olcsó kis elemes fehéret neki, amit aztán együtt feldíszítettünk.

adventi_vilagitas.jpg

Hozzávalók:

  • olcsó fehér elemes izzósor
  • színes papír
  • filctoll 
  • olló
  • cellux

Mintákat rajzoltam, körbevágtam, pici lyukakat szúrtam a formákra és Levivel felszurkáltuk az égőkre és pici ragasztóval rögzítettük.

adventi_vilagitas_1.jpg

adventi_vilagitas_2.jpg

adventi_vilagitas_3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr478155294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása