Kerti sátor készítés házilag - olcsón és egyszerűen

2016. június 28. - bocimaci

Mióta kitört a nyár a gyerekek imádnak a kertben lenni. A mi falatnyi kis kertünk nem büszkélkedhet hatalmas fákkal, így nem sok árnyék nyújt menedéket a tűző napsütéstől. Innen támadt az ötlet, hogy készítek nekik egy kis sátrat. Egy barkács boltban egyszerű fa léceket vettem és 15 mm-es kerek rudakkal három helyen átszúrtam őket. Feláldoztam egy régi lepedőt és ezt odatűztem a rudakhoz. (Illetve megkértem dekorapucit, hogy tűzze nekem oda, meg ha már éppen arra jártam ki is fúrta őket...) Varrni is lehetett volna, vagy spárgákkal kötni.

A szerkezet előnye, hogy össze lehet csukni, így el tudom suvasztani a falhoz, vagy be tudom vinni a gyerekszobába ha Levi éppen sátorban szeretne aludni aznap este...

kaland_sator_01.jpg

kaland_sator_02_1.jpg

kaland_sator_03_1.jpg

kaland_sator_04_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr678853414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása