Játék sarok

2015. október 22. - bocimaci

Régóta szerettem volna megoldani a nappalinakban a játékok tárolását. Erre a célra végül az Ikeában szereztem be egy TV állványt (LACK) és néhány fiókot (MOPPE) és ezeket festettem le barnára, hogy passzoljon a térbe. Ezek a kicsi fiókok minden méretben és formában kaphatóak és rengeteg jópofa átalakítást találni az interneten. Nem kizárt, ha legközelebb arra járok néhány hazajön még velem..

A kicsi ülőke belül szintén tárolós, nagyon praktikus, Máté már megtanulta szétszerelni és laposra hajtogatni, nagyon boldog vele..
A főzőlapot dekorapuci nyomtatta és ragasztotta egy plexi lapra.
A matrica táblára Levi szorgalmasan gyűjtöget. Az első összegyűjtött ajándékból pedig Levi külön kérésére nem játékot, hanem szappant vettünk..:)
Minden fiókba egy féle játékot tettem, mert egy közeli játszóházban kis kosárkákba tették külön-külön a játékokat és a gyerekek legnagyobb meglepetésemre valamiért valóban visszatették a játékokat. Hazudnék ha azt mondanám, hogy az enyémek ezt itthon is tiszteletben tartják, de mindenesetre nagyon tetszett nekik...
Az asztalka szintén Ikea, barnára festve...


A matricás táblázat letölthető itt!
Az első rublikákba rajzolhatsz és írhatsz. Én odarajzolgattam, hogy melyik nap mit szoktunk csinálni, pl. jön a kukás autó, így a napokat is kicsit memorizálja..

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr168053890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása