3 filléres játék esős téli délutánokra

2015. december 23. - bocimaci

3_teli_jatek.jpg

 

1. Fújj fel egy lufit és készíts ütőt hozzá fakanálból és kartonból. Az én kisfiaim nem voltak igazán vevők rá, (remélem nem az én sport érzékemet öröklik), de egy ismerős kisfiú majd kiugrott a bőréből annyira tetszett neki. Jópofa, mert a lufi lassú, így a kisebbek is gond nélkül játszhatják.

2. Egy egyszerű műanyag palackba apró tárgyakat, pomponokat dobálni. Azt, hogy ki is lehessen szedni, úgy oldottam meg, hogy az oldalán vágtam egy lyukat és kartonhengerrel fedtem le, amit fel lehet csúsztatni. Rém egyszerű és egy egy év körüli gyerek egész sokáig el van vele.

3. Műanyag poharakat ledobálni labdával.

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr548193010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása