Almás cukkinis süti - reggeli

2015. november 02. - bocimaci
Reggeli receptekből sosem elég. Pláne nem az olyanokból amik egészségesek és előző nap elkészíthetőek.
Hozzávalók:
  • 1/2 csésze liszt
  • 1 csésze teljes kiőrlésű liszt (vagy kókusz liszt és kukorica liszt vegyesen, vagy ami van otthon....)
  • 1/2 csésze cukor ( nyírfa, kókuszvirág)
  • 1/2 csésze zab
  • 1 csapott ek. sütőpor
  • 1 kk. só
  • 1 kk. fahéj
  • 4 tojás
  • 1/2 csésze kókusz olaj (olvasztva)
  • 1 1/2 csésze reszelt cukkini
  • 1 alma reszelve
A száraz és nedves hozzávalókat külön összekevertem, aztán az egészet egy edényben homogenizáltam. Végül kis golyókat formáztam egy sütőpapírra. 200 fokon kb. 20 percig sütöttem.
Előző este készítettem, másnap ették reggelire a fiúk. Szerették, nem lehetett benne érezni a cukkinit.

 

alma_cukkini_suti.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr368053870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása