Tűzijáték a befőttben

2015. december 29. - bocimaci

Elkezdtük a fiúkkal a szilveszterre hangolódást, s bár Levi tavaly ilyenkor még csak 2 éves volt már szinte óránként emlegeti a tűzijátékot. Ezért gondoltam, hogy a napokban tűzijátékos kreatívkodásokat csinálunk majd...

Ehhez az egyszerű kísérlethez nem kell más csak forró víz, ételfesték, egy befőttes üveg és olaj.

Forró vizet öntöttem egy befőttes üvegbe. Nálunk a gyerekek ezt a szót, hogy forró szerencsére elég jól értik rég óta, így nem aggódtam, hogy magukra rántják. Egy másik tányérba pedig 3 kanál olajat tettem. (Sima egyszerű sütő olajat.) Cseppentettem bele 1-1 csepp különböző színű ételfestéket és az olajjal együtt egy villával összekotyvasztottam. Ettől apró cseppes formát öltött a festék az olajban. Aztán ezt a katyvaszt beleöntöttem a vízbe és már kúsztak is le a festékcsíkok....

tuzijatek02.jpg

tuzijatek01.jpg

tuzijatek03.jpg

Az ötletet innen szeretem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr528211132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása