Rajzoljunk homokba (lisztbe) - kézügyesség fejlesztő játék

2016. január 27. - bocimaci

Levi (3) nem nagyon szeret rajzolni, ezért gondoltam, hátha ha homokba kellene mintákat rajzolni talán jobban tetszene neki. Vágtam néhány névjegykártya méretű lapot és filctollal egyszerű mintákat rajzoltam rá. Egy korábbi játék miatt volt itthon homok, amit beleöntöttem egy közepes méretű tepsibe. Persze liszt, vagy bármilyen szórható dolog megteszi.

homokba_rajzol01.jpg

Kifejezetten tetszett neki a játék, csak arra kellett figyelnem, hogy elég gyorsan cserélgessem a lapokat, így egész sokáig fent tudtam tartani az érdeklődését. 

Mikor megunta, az egész hóbelegancot beszórtam egy dobozba, hogy máskor is elővehessük és biztonságból felraktam a szekrény tetejére.:)

homokba_rajzol02.jpg

homokba_rajzol03.jpg

homokba_rajzol04.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr548321830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása