Kerti emelő

2015. október 01. - bocimaci

Egy környékbeli játszótéren voltunk egyik délután a fiúkkal. Nagyon ötletes megoldást láttam és Levi napokig emlegette, hogy az emelős játszótérre menjünk. Egy vödörbe lehetett homokot tenni és felhúzni a mászóka tetejére, aztán onnan leönteni. Mivel a kicsi nem nagyon tud még ott játszani és a nagyot meg nem könnyű észérvekkel meggyőzni, így hát úgy határoztam én is építek otthon egy emelőt. Elmentem hát az egyik közeli barkácsáruházba, ahol nem mellesleg már elég jól ismernek és elmeséltem az egyik kedves eladónak, hogy szeretnék egy csigát, egy kötelet és egy kampót. Azt tapasztaltam, ha elmondom mi a feladat egész lelkesen kezdenek probléma megoldani és valósággal szaladgálnak a sorok és különböző osztályok között, hogy megoldják a problémáimat.

Egy kalapáccsal lyukakat ütöttem a tápszeres dobozra és spárgát fűztem bele..
A végeredmény egész jó lett, a kölyköket lekötötte legalább fél órára, ami náluk határozottan soknak számít. Munka kipipálva.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr688053910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása