Ételek a büfébe - házi süthető gyurmából és filcből

2015. november 02. - bocimaci

Levi mostanában állandóan boltosat játszik. Innen jött a gondolat, hogy készítek neki itthonra egy saját boltot, ami egyben gyorsbüfé. Papírból vágtunk hozzá pénzeket és kapott hozzá bankkártyát, amit a pénztárcámból leselejteztem. Levinek lekerítettünk egy pici sarkot a szobából és a testvérének megtanítottuk, hogy 'Levi boltjába' szigorúan tilos a bejárás. Ezzel itthon beállt egyfajta szokatlan nyugalom, melyben gyermekeim nem bántják egymást és ami már két napja tartja magát. Így mondhatom, a dolog többszörösen hasznosnak bizonyult.
Levi lényegében egész délután árul, Máté pedig nyugodtan átrendezheti közben a szobát.

gyorsbufe1.jpg

Süthető gyurma

Hozzávalók:

  • 2 csésze liszt
  • 1 csésze só
  • 1 csésze forró víz
  • 1 ek. olíva olaj
A hozzávalókat összegyúrtam és a formákat 250 fokra előmelegített sütőben 25 percig sütöttem. Kicsit odapirult, de a festéssel egészen jól el lehetett fedni.
gyorsbufe2.jpg
Festéshez temperát használtam.
gyorsbufe3.jpg
gyorsbufe4.jpg
Színes filcből készítettem zöldségeket, felvágottat, sajtot, kenyeret..

 

gyorsbufe5.jpg
gyorsbufe6.jpg
A torta gyertyái szívószálból készültek.
gyorsbufe8.jpg
Íme a fincsi hamburger...
gyorsbufe9.jpg
Ilyen lett a hotdog...ehhez még be kell szereznem ketchupot és mustárt. (Valami kicsi flakonra gondoltam.)
gyorsbufe12.jpg
A kisütött gyurma színe nagyjából pont olyan, mint az igaz pizza tészta, így ennél csak a tetejére festegettem...
gyorsbufe10.jpg
gyorsbufe11.jpg
Anya:  -Levi kérhetek hozzá krumplit?
Levi:  -Nem az nagyon drága!
Jó étvágyat!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr498053872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása