Adventi ajándékba saját karácsonyfadíszt a gyerekeknek!

2015. november 30. - bocimaci

Sokat törtem a fejem, hogy mit tegyek idén a csomagocskákba. Arra gondoltam, hogy idén készítek a gyerekeknek egy saját kis fát amit ők díszíthetnek fel. Ehhez minden nap kapnak egy díszt, amit kifesthetnek, ha van kedvük...(Vagy nekem időm...:))

advent_fa.jpg

A fához beszereztem egy egyszerű fehér vászonképet és erre kétoldalas ragasztóval vékony fa lécekből egy elnagyolt fenyőfát készítettem. A léceket egy barkácsáruházban vettem és egyszerűen ollóval felvágtam.

A díszek így készültek. (Egy korábbi bejegyzésben megtalálod.)

Ezen kívül pedig megkapják a feladat kártyákat, amiben minden nap más kis feladatuk lesz.

Ehhez a sablonokat itt találod, egy korábbi bejegyzés alján.

adventi_kartyak01_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr308129074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása