Csiribú-csiribá varázspálca

2015. december 05. - bocimaci

A múlt héten bűvész előadáson jártunk. Azóta Levi folyton varázsol, amihez az étkezőasztalon lévő dísz ágakat használta. Ennek gyakori szomorú végkifejlete, hogy a botok széttörtek és mindketten bánatosan konstatáltuk, hogy a széttört pálcák sajnos a legjobb varázsigére sem ragadnak össze. Innen jött a gondolat, hogy a Mikulás hozzon neki varázspálcát...

varazspalcafb.jpg

A pincében találtam egy vékony fa rudat, amiből lefűrészeltem egy darabot és ragasztópisztollyal egy műanyag karácsonyfadíszt ragasztottam a pálca végére. Utána szintén a pisztollyal spirált készítettem körben a botra és csillagocskákat nyomtam a ragasztóba. 

varazspalca1.jpg

varazspalca2.jpg

Szürke és kék hobby festékkel lekentem az egészet és arany filccel pöttyöket és csillagokat ragasztottam rá. Szegény gyerek.... a pálca színe nem mellesleg  illik a díszpárnáink színéhez...:)

varazspalca3.jpg

Illa berek, nádak erek én most hiszti tűrő anyuci legyek.

varazspalca4.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bocimaci.blog.hu/api/trackback/id/tr478142382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása